1.Livrarea
Livrarea produselor se va efectua prin posta normala. La cererea clientului se
poate apela la modul de livrare dorit, daca aceasta este posibil, cu
evidentierea in factura a cheltuielilor suplimentare.
Produsele comandate vor fi ambalate si vor fi inscriptionate cu datele
expeditorului in asa fel incit sa nu dezvaluie continutul acestora.
De regula, produsele vor parasi depozitul nostru in termen de 24 de ore daca
acestea se gasesc in stoc. Eventuale cereri de despagubiri pentru daune,
provocate din cauza depasirii termenului de livrare nu vor fi acceptate.
La momentul livrarii, clientul va fi informat ca produsele au parasit depozitul
nostru si se afla de acum in custodia postei.
Livrarea va avea loc numai daca produsele comandate depasesc valoarea minima de
250.000 lei.
2. Returnari
ErotikShop.ro garanteaza clientilor dreptul de a returna produsele in
termen de 14 zile.
2.1. Contractul de vinzare-cumparare isi inceteaza valabilitatea daca in termen
de 14 zile de la primirea comenzii, clientul face uz de dreptul sau de a returna
comanda.
2.2. Intentia de a returna comanda este luata in considerare, numai daca in
acest termen de 14 zile clientul a trimis produsele pe adresa mentionata pe
colet in dreptul expeditorului, impreuna cu factura in original si a facut in
prealabil cunoscuta intentia sa in scris (reclamatii@erotikshop.ro).
2.3. Clientul este obligat sa returneze produsele care fac obiectul plingerii.
In cazul in care acestea au fost deja platite, in cel mai scurt timp i se va
returna suma aferenta.
2.4. Dreptul de returnare nu exista in cazul...
... produselor realizate sau achizitionate special dupa dorinta clientului.
... produselor care din motive igienice nu pot fi returnate dupa folosirea lor.
... casetelor video, DVD-urilor, CD-urilor si pachetelor software daca acestea
au fost desigilate.
In cazul produselor sub forma de seturi sau sortimente, acestea vor fi returnate
in intregime, chiar daca reclamatia se refera doar la un singur obiect din set
sau sortiment.
Costurile de transport pentru returnare sunt suportate de catre client, daca
valoarea acestora nu depaseste 1.500.000 lei.
3. Dreptul de proprietate
Produsele livrate ramin in proprietatea ErotikShop.ro pina la momentul
in care s-a efectuat plata integrala a acestora.
3. Colete neridicate si returnate
Coletele trimise si neridicate in termen de 10 zile de la oficiul postal vor fi
returnate automat de catre posta. In acest caz clientul nu este exonerat de
obligatia de plata a facturii. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur cit
si a celor percepute de catre posta ca taxa de magazinaj, vor fi evidentiate si
adaugate la factura comenzii returnate. In acest caz, ErotikShop.ro isi
rezerva dreptul de a cere plata integrala in avans, atit pentru retrimiterea
coletului returnat cit si pentru comenzile ulterioare.
ErotikShop.ro avizeaza telefonic si/sau prin email, fiecare client in
parte, de data la care coletul a fost depus la posta. Eventuale plingeri legate
de lipsa avizarii de catre posta, nu vor fi acceptate.
4. Produse cu defecte
Daca produsele solicitate se dovedesc a avea defecte tehnice sau de fabricatie,
clientul este obligat sa intre in contact cu ErotikShop.ro
(reclamatii@erotikshop.ro) in termen de 14 zile de la primirea lor.
Comenzile pentru care nu s-a facut nici o reclamatie din partea clientului, in
intervalul acestui termen, sunt considerate din oficiu, pe deplin acceptate de
catre client.
Produsele defecte vor fi trimise de catre client in acelasi termen, impreuna cu
factura in original, la adresa specificata pe colet in dreptul expeditorului. In
acest caz, ErotikShop.ro se obliga sa inlocuiasca produsele ce fac
obiectul reclamatiei, in termenul cel mai scurt posibil si sa suporte toate
cheltuielile ce deriva din aceste actiuni.
In cazul in care ErotikShop.ro se afla in imposibilitatea inlocuirii
produselor, clientului i se va restitui contravaloarea acestora.
|